Hello Wayfair,***.)*I placed an order or ***** at *:**am and I was advised the order wa...

GetHuman1709221's customer service issue with Wayfair from December 2018

21 views | 1845 similar | 0 following
Help with my Wayfair issue
First: share to improve GetHuman1709221's odds
Strength in numbers! Companies respond better when others are watching.
GetHuman1709221's next move: call Wayfair.
The best way to get your problem resolved is to tap the button below to start calling Wayfair. We will check on you later to see if it's fixed or needs to be escalated.
Before contacting them, items GetHuman1709221 may need:
Order Confirmation Number, Tracking Number, Email on Order, Phone Number on Order, Name of Account Holder, and Billing Address on Account
The issue in GetHuman1709221's own words
Hello Wayfair,***.)*I placed an order or ***** at *:**am and I was advised the order was received. The subtotal was $**.** plus *.** shipping for a total of $**.**. l used my debit card.***.)*Then at *:**am on ***** I cancelled the order on line.***.)*Then at **: **am on ******** I received the following:**Hi Thomas,**Since we ship items so quickly, we have a small window to cancel orders. You should hear back in ** hours to verify cancellation.***If the item can't be cancelled, that means it is already on its way to you.***If that is the case, the item will be delivered and we can then set up a return for you free of cost.***Please let me know if you have any other questions or concerns. Thank you for shopping with Wayfair.com.***Sincerely,***MIGUEL M*THE WAYFAIR.COM TEAM***.) *Then on ******** at *:**am I received noticed the order was shipped. Order number **********, UPS Tracking *ZX***************.***.) *Then on ******* at *:**pm I was notified my order was delivered.***.) *On ******* I was informed to cancel my again. I did so on line and printed out a return label. To confirm I called by phone at *:**pm.***.) *Then at *:**pm on ******* I received the following from Abraham S in your customer service department:**Hello Thomas Bronson,**I am writing with regard to your order on Wayfair. I have applied a credit in the amount of $*.** to your recent order **********. You should see that amount on your next credit card statement. Your new order total is $**.**.**Thank you for shopping at Wayfair.**Regards,**Wayfair.com www.wayfair.com***.)*Then on ******* I received the following from Jasmine G.: **Hi Thomas,**Thank you for contacting Wayfair.com about your recent order. I was able to look into your order and the total refund amount was $**.**. There was a credit of $*.** and then an additional credit of $**.**. The remainder is the shipping cost for the prepaid shipping label sent to you to ship the item back to our warehouse. Please let me know if you have any further questions or concerns.***Please let me know if you have any other questions or concerns. Thank you for shopping with Wayfair.com.***Sincerely,***JASMIN G*THE WAYFAIR.COM TEAM***.)* Today ******* I am writing to point out the confusion as to my final refund amount. Am I to receive $**.** or $**.** or $**.**?**Please advise!**Thank you,*Thomas Bronson

GetHuman1709221 did not yet indicate what Wayfair should do to make this right.

How GetHuman1709221 fixed the problem

We are waiting for GetHuman1709221 to fix the problem and share the solution with the rest of us customers.

Prefer a step by step guide?
We've taken the time to write instructions for how to solve some of the most common Wayfair customer problems.
How Do I Get a Refund from Wayfair?How Do I File a Complaint with Wayfair?How Do I Return Something to Wayfair?How Do I Track My Order with Wayfair?How Do I Cancel My Order with Wayfair?
Do you have a customer issue as well?
We can help you get Wayfair's attention and get better help faster. Tap below to get started.
Having Wayfair issues too?
Get tips from pros & other customers, and get it handled faster:
For better results, write at least 100 characters
This email address isn't valid
Follow this issue
See how GetHuman1709221 fixes it.
This email address isn't valid

Wayfair

Customer service issue
Reported by GetHuman1709221
Dec 7th, 2018 - 3 years ago
Not resolved
Seen by 21 customers so far
Similar issue to 1845 others
0 customers following this

Timeline

GetHuman1709221 started working on this issue
Dec 7th, 2018 12:38pm

Paying Too Much for Internet?

We created a free, impartial concierge you can speak to right now that can compare TV, cable, phone, and Internet deals in your area. Are you already getting the best deal? Call now and talk to a real, live person who can tell you what promotions you are missing out on.

Talk to Us Now: 888-379-2546Our concierge is unaffiliated and therefore able to compare deals across many companies