: Refund on order ***-*******-*********Dear Sir or Madam,**i whant to inform your that...

GetHuman-cimkoeh's customer service issue with Amazon.com (UK) from August 2018

1 view
 | 
883 similar
 | 
0 following
Help with my Amazon.com (UK) issue
First: share to improve GetHuman-cimkoeh's odds
Strength in numbers! Companies respond better when others are watching.
GetHuman-cimkoeh's next move: call Amazon.com (UK).
The best way to get your problem resolved is to tap the button below to start calling Amazon.com (UK). We will check on you later to see if it's fixed or needs to be escalated.
Before contacting them, items GetHuman-cimkoeh may need:
Order number, Billing address, Email address on the account (if applicable), and Name on account
The issue in GetHuman-cimkoeh's own words
: Refund on order ***-*******-*********Dear Sir or Madam,**i whant to inform your that today * parcels with MagMind Capsules arrived. There is a stamp on the parcels *customer office Investigations. As i assumed and told you in my complainment before was cased by your seller healthmontly uk, because they shipped not from uk within the EU but from their us facility. I complaint About this because it nned more time than scheduled on Amazon selling site and created this customer Offices Problems.**What shall i do now this the product ? Ifi shall send it back to seller i Need free postal vouchers. Please tell me the Procedere.**This order created only Trouble to me because of your sellers bad delivery and wrong Merchandising.**Kind regards**J*rgen K*hler**Gesendet von Mail f*r Windows ****Von: K*hler*Gesendet: Montag, **. August **** **:***An: Amazon.co.uk*Betreff: AW: Refund on order ***-*******-*********Thank your very much for your quick response and Action. Anyway i am very angry About that bad Services and mad correspondences with seller. I expect Amazon is following up.***Gesendet von Mail f*r Windows ****Von: Amazon.co.uk*Gesendet: Montag, **. August **** **:***An: *****@***.com*Betreff: Refund on order ***-*******-*********Dear Customer,**Greetings from Amazon.co.uk.**We are writing to confirm that we are processing your refund in the amount of €**.** for your Order ***-*******-******* from healthmonthly-uk.**This amount has been credited to your payment method and will appear when your bank has processed it.**This refund is for the following item(s):**Item: Jarrow Formulas, MagMind, ** Capsules*Quantity: **ASIN: B***LEO*Y**Reason for refund: Item not received**The following is the breakdown of your refund for this item:**Item Refund: €**.****Your refund is being credited as follows:**Visa Credit Card *expiring on ********: €**.****These amounts will be returned to your payment methods within *-* business days.**Have an issue with your refund, or a question about our refund policy?*Visit our Help section for more information:**http:**www.amazon.co.uk*gp*help*customer*display.html?nodeId**********Thank you for shopping at Amazon.co.uk.**Sincerely,**Amazon.co.uk Customer Service*http:**www.amazon.co.uk***Note: this e-mail was sent from a notification-only e-mail address that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.
GetHuman-cimkoeh did not yet indicate what Amazon.com (UK) should do to make this right.
I have an issue with Amazon.com (UK) too
How GetHuman-cimkoeh fixed the problem
We are waiting for GetHuman-cimkoeh to fix the problem and share the solution with the rest of us customers.
Follow this to see how it gets fixed
Do you have a customer issue as well?
We can help you get Amazon.com (UK)'s attention and get better help faster. Tap below to get started.
Having Amazon.com (UK) issues too?
Get tips from pros & other customers, and get it handled faster:
For better results, write at least 100 characters
This email address isn't valid
Follow this issue
See how GetHuman-cimkoeh fixes it.
This email address isn't valid

Amazon.com (UK)

Customer service issue
Reported by GetHuman-cimkoeh
Aug 16th, 2018 - a yr ago
I have an issue with Amazon.com (UK) too
Not resolved
Seen by 1 customer so far
Similar issue to 883 others
0 customers following this
Follow this issue to see how it gets fixed
Timeline
GetHuman-cimkoeh started working on this issue
Aug 16th, 2018 10:34am