Once in a lifetime concert for our family, including our teenage boys, has been destroyed and we are out thousands of $$

GetHuman-zolobfam's customer service issue with Vivid Seats from November 2018

10 views | 293 similar | 0 following
Help with my Vivid Seats issue
Did that get it fixed?
Waiting to see if GetHuman-zolobfam fixed the issue with our suggestion.
Top Tip from another customer
If you are looking to change an order you should not wait and should call in. If the order has already shipped then you will need to wait for it to be delivered and call in. If you are looking for a refund for an order or item you bought from Frigidaire then you will need to email or call the company directly. If the item was bought from a third party company then you will need to contact them, not Frigidaire.
The issue in GetHuman-zolobfam's own words
Get a refund, as it was clearly stated after the event cancellation, REFUNDS WILL BE PROVIDE AT POINT OF SALE. ... We bought four tickets to see Ozzy in Vegas with our kids. Drove fourty-two hundred km's, took time off work etc, concert canceled. Vivid will not refund the tickets, as the event is rescheduled, FOR JULY NEXT YEAR. So we are expected to spend an absolute fortune to go back to Vegas, with our kids, simply because VIVID refuses to refund the tickets. They need to figure this out, we want our money back the tickets cost one thousand $$$$. Nevermind the cost of getting to Vegas. VIVID just keeps hanging up on me.
We drove so far, **** km's, and cannot recoup any of those costs, which is understandable, but we should at least be able to get our money back for the tickets. And now, The Ozzy Osbourne Tour has added a show only *.* hours from our doorstep, but the ticket company WILL NOT EVEN TALK TO US.
We want our tickets refunded, or at least transferred so we can attend the show close to home. WE did not cancel our plans, they were canceled on us, the day we arrived in Las Vegas.
We have always used VIVID for our event tickets.
I have spoken to AXS, the primary ticket holder, VIVID resold the tickets to us (AXS actually sent us an email saying we HAD been refunded on October **, I can copy and paste this email. We have NOT been refunded, and now AXS will not answer our emails etc.)Donnita, Oct **, **:** PM CDT:*Hi Zolobfamily,**Thanks for contacting AXS! I've looked up your order and confirmed that your refund has been processed on our end. The refund was issued on (********).**Refunds typically take *-* business days to be credited to your account. If it has not been credited to your account, please reach out to your bank*credit card company to make sure it is being processed on their end. We apologize for the delay and hope the credit appears in your account shortly!**Please let us know if there’s anything else we can help you with!**AXS Team
How GetHuman-zolobfam fixed the problem

We are waiting for GetHuman-zolobfam to fix the problem and share the solution with the rest of us customers.

Do you have a customer issue as well?
We can help you get Vivid Seats's attention and get better help faster. Tap below to get started.
Having Vivid Seats issues too?
Get tips from pros & other customers, and get it handled faster:
For better results, write at least 100 characters
This email address isn't valid
Follow this issue
See how GetHuman-zolobfam fixes it.
This email address isn't valid

Vivid Seats

VIVID Tickets
Customer service issue
Reported by GetHuman-zolobfam
Nov 10th, 2018 - 3 years ago
Fixed
Seen by 10 customers so far
Similar issue to 293 others
0 customers following this
Items needed
Order number
Name on Account
Email on account
Event name and time
Phone number on account
Current address
Home and billing address

Timeline

GetHuman-zolobfam started working on this issue
Nov 10th, 2018 1:15am
GetHuman-zolobfam indicated the issue is not fixed yet.
Nov 10th, 2018 1:15am
GetHuman-zolobfam indicated the issue is not fixed yet.
Nov 11th, 2018 2:25am
GetHuman-zolobfam indicated the issue is not fixed yet.
Nov 11th, 2018 2:28am
GetHuman-zolobfam indicated the issue is not fixed yet.
Nov 11th, 2018 2:37am

Moving? Set Up Services in 1 Call

Call now and talk to a real person in seconds who can tell you the best deals from each telecom company if your new home area. We find the best deal for you and then we manage the scheduling so that all your technicians show up on the same day. Easy and free!

Call free anytime: 888-959-6783Our service is unaffiliated and thus can compare plans across many providers and schedule multiple technicians