Todi**e**** nov, **:** IST**Buongiorno.**Premesso che il prodotto non mi * mai arrivato...

GetHuman-todie's customer service issue with Wish.com from November 2018

6 views | 26390 similar | 0 following
Help with my Wish.com issue
First: share to improve GetHuman-todie's odds
Strength in numbers! Companies respond better when others are watching.
GetHuman-todie's next move: find and follow the right step-by-step guide.
Wish.com doesn't have a customer phone number that is answered by an agent. Instead, GetHuman-todie will need to dig through the advice provided by Wish.com, other customers and consumer advocacy websites like GetHuman. Here are some instructions we've written for similar issues- hopefully GetHuman-todie can let us know if they help or not.
If time is of the essence or you are lost, we partner with a California-based expert help company with tech support available 24/7. Enjoy a $1 one-week trial membership and get help from a live person now: Talk now with an expert.
Before contacting them, items GetHuman-todie may need:
Account username and Account password
The issue in GetHuman-todie's own words
Todi**e**** nov, **:** IST**Buongiorno.**Premesso che il prodotto non mi * mai arrivato e quindi NON ho firmato nulla per la presa in consegna della merce, quando cerco di contattare l'assistenza mi chiede:**D. hai ricevuto la merce**R. no**D.Siamo spiacenti. Sfortunatamente la finestra per il rimborso di quest'articolo si * chiusa il ** nov. ****. Contatta un agente dell' Assistenza Wish se hai bisogno di ulteriore aiuto.**CLICCO SU**Contatta Agende Assistenza**Il tuo account * stato segnalato per rimborsi eccessivi. Gli utenti che abusano della nostra generosit* politica sui resi e rimborsi, incidono negativamente sull' intera piattaforma..... ecc.**Sono rimasto offeso di ci* che mi viene scritto, sia perche senza neanche interpel*larmi avete di vostra libera scelta di penalizzarmi invece di risolvere il problema che i vostri prodotti puntualmente arrivano in ritardo.**E poi modificate a vostro piacimento la data di arrivo creandomi non pochi problemi.**In piu io su questo prodotto nello specifico NON ho firmato nulla quando invece avrei dovuto per prendere in consegna la merce* avete spostato la data di arrivo e che avrei dovuto aspettare e pur facendo decine di reclami che si vede non avete proprio preso in considerazione mi dite che non posso avere il rimborso perche * passato il periodo dei ** giorni. A me non interessa il rimborso, io voglio il prodotto che ho acquistato.

GetHuman-todie did not yet indicate what Wish.com should do to make this right.

How GetHuman-todie fixed the problem

We are waiting for GetHuman-todie to fix the problem and share the solution with the rest of us customers.

Do you have a customer issue as well?
We can help you get Wish.com's attention and get better help faster. Tap below to get started.
Help from Real People?
If our free tools aren't enough, we partner with a US-based company with live tech support experts available 24/7. Take advantage of a $1 one-week trial membership and chat with an expert now.
Chat with a Live Expert
Having Wish.com issues too?
Get tips from pros & other customers, and get it handled faster:
For better results, write at least 100 characters
This email address isn't valid
Follow this issue
See how GetHuman-todie fixes it.
This email address isn't valid

Wish.com

Customer service issue
Reported by GetHuman-todie
Nov 30th, 2018 - 2 years ago
Not resolved
Seen by 6 customers so far
Similar issue to 26390 others
0 customers following this

Timeline

GetHuman-todie started working on this issue
Nov 30th, 2018 10:20am

Paying Too Much for Cable?

Want to talk to a real person right now who can compare TV, Internet, or phone packages in your area from different companies? Our service tracks the best deals from the various providers in your home area.

Call Now: 888-379-2546Our concierge is unaffiliated and therefore able to compare deals across many companies