Chat Name: cyndy holman, Chat Ticket ID : ********************Hi there,**Thanks for cha...

GetHuman1691299's customer service issue with Groupon from December 2018

2 views
 | 
106053 similar
 | 
0 following
Help with my Groupon issue
First: share to improve GetHuman1691299's odds
Strength in numbers! Companies respond better when others are watching.
GetHuman1691299's next move: go to the Groupon help center.
Groupon doesn't have a customer phone number that is answered by an agent. Instead, GetHuman1691299 will want to follow the link below to head to their help center. We will check on GetHuman1691299 later to make sure it's all set or try to help escalate.
Before contacting them, items GetHuman1691299 may need:
Name on account, Email on account, and Billing address
The issue in GetHuman1691299's own words
Chat Name: cyndy holman, Chat Ticket ID : ********************Hi there,**Thanks for chatting with me. Below, you can see a complete transcript of the conversation for your records. If there’s anything else I can help you with, just reply to this email and it’ll go straight to the top of my pile.**Kind regards,**Fabian N*----***cyndy holman, Nov **, *:** AM IST:*cyndy holman: Issue: UNCOMFORTABLE *Paula C: Thank you for contacting Groupon’s Customer Support Chat. My name is Paula. Beside your inquiry, how are you today? *cyndy holman: Doing well. Thanks*Paula C: Awesome! *Paula C: Please, tell me how can I help you ' *Paula C: It looks like our chat has been idle for a couple of minutes now. Can you please confirm we're still connected? This conversation will automatically end in * minute if there is no response." *cyndy holman: I purchased * vouchers for * people each.*Paula C: Okay *cyndy holman: My husband and I , And my son and Daughter-in-law. Went to our appointments ** min . We waited till our appointment time. They took us back to our separate couples room. Which weren't really rooms just areas with curtains. *Paula C: Okay *cyndy holman: none of us knew what to do. The bed were only partial bed and there was only a bath towel folded on a stool. So My husband and I got undressed and put the towel over us and waited.*cyndy holman: They eventually came in put our feet in water which made me cold. We had ** min. massages. They left the room * times aand the one therapists was on her phone while massaging me.*Paula C: Okay *cyndy holman: As for my son and daughter-in-law they waited ** min in the area with nothing but a towel over them. and had ** different people peeking in at them. They finally left after that and told the front desk they had been waiting for ** min and they told them they were sorry they were busy and they could contact groupon for a refund. Awful customer service. Also really noisy because it is like a warehouse with curtains *Paula C: I'm pretty sorry about this information. *cyndy holman: Can I get a refund for these * vouchers?*Paula C: I'll investigate this right away. My apologies once again for the inconvenience. If it's okay for you, I would like more details. But on the meantime, I'll work as fast as I can. *cyndy holman: Very little privacy. No communication. Unprofessional. Very uncomfortable. * people didn't receive any service. They the room * times in a ** min massage and was on their phone while trying to massage*Paula C: Thank you. *Paula C: Very much appreciate. *Paula C: Can you please confirm me the name fo this deal? *cyndy holman: Star foot spa*Paula C: Thank you. *Paula C: I am truly sorry to hear about the experience you had redeeming this Groupon. We work hard to pick partner businesses that are reputable, and it's disappointing to hear that this one caused you so much trouble. Our policy only allows refunds for unredeemed vouchers within three days of purchase. Unfortunately, we won't be able to issue a refund in this case, but I want you to know that I'm going to share your feedback with the appropriate parties to prevent something like this from happening again. *Paula C: It looks like our chat has been idle for a couple of minutes now. Can you please confirm we're still connected? This conversation will automatically end in * minute if there is no response." *cyndy holman: I *Paula C: It looks like our chat has been idle for a couple of minutes now. Can you please confirm we're still connected? This conversation will automatically end in * minute if there is no response." *cyndy holman: I would like to talk to a supervisor about this. @ people didnt even recieve theor service that is not customer service*Paula C: No problem. I'll transfer you to the supervisor right away. *Paula C: Allow me two mintues. *cyndy holman: ok*FABIAN A: Hello, thank you for holding online* My name is Fabian A. Groupon Supervisor in charge, and I'll be assisting you from now on. *FABIAN A: Please allow me one to two minutes while I check on your account and read the chat. *cyndy holman: Hi Fabian*FABIAN A: Thank you for your patience. *cyndy holman: no problem. How areyou?*FABIAN A: I verified that there's only one voucher bought in your account for this deal *FABIAN A: Unfortunately due to an emergency, I'll need to follow up with you through e-mail. *FABIAN A: I will write to you as soon as possible. *FABIAN A: Thank you for contacting Groupon Customer Support and have a wonderful week.**Horrible customer service with groupon and the other company
GetHuman1691299 did not yet indicate what Groupon should do to make this right.
I have an issue with Groupon too
How GetHuman1691299 fixed the problem
We are waiting for GetHuman1691299 to fix the problem and share the solution with the rest of us customers.
Follow this to see how it gets fixed
Do you have a customer issue as well?
We can help you get Groupon's attention and get better help faster. Tap below to get started.
Having Groupon issues too?
Get tips from pros & other customers, and get it handled faster:
For better results, write at least 100 characters
How would Groupon email you?
This email address isn't valid
Follow this issue
See how GetHuman1691299 fixes it.
This email address isn't valid

Groupon

Customer service issue
Reported by GetHuman1691299
Dec 4th, 2018 - a mon ago
I have an issue with Groupon too
Not resolved
Seen by 2 customers so far
Similar issue to 106053 others
0 customers following this
Follow this issue to see how it gets fixed
Timeline
GetHuman1691299 started working on this issue
Dec 4th, 2018 10:52pm