The Tough Mudder event for September **, **** I purchased thru Groupon was canceled. T...

GetHuman1418784's customer service issue with Groupon from October 2018

3 views
 | 
74847 similar
 | 
0 following
Help with my Groupon issue
First: share to improve GetHuman1418784's odds
Strength in numbers! Companies respond better when others are watching.
What went wrong?
Waiting to see what went wrong with our suggestion for how to get Groupon help.
Tip from another customer
Groupon no longer offers phone support so you will need to contact them online. Sign in to the link about after clicking on "About an order" and then select the option to initiate a return or refund.
The issue in GetHuman1418784's own words
The Tough Mudder event for September **, **** I purchased thru Groupon was canceled. Tough Mudder says get the refund from Groupon. My Groupon code was GRPZCRUUN.**My Name is Paul Nichols. My email is: *****@***.com**Here is what Tough Mudder emailed me:**Hello Mudder, **Thank you for contacting Mudder Services. **I am extremely sorry for any inconvenience. I attempted to issue the refund however because your ticket was purchased with a Groupon Voucher we do not have your payment information on file and therefore are unable to process the refund. Please contact Groupon directly to assist you with a refund for the cancelled event.**To contact Groupon please email *****@***.com or visit https:**www.groupon.com*customer*support.***Please let us know if you encounter any problems, or if there is anything else we can do for you. **Regards, **Joanie *TMHQ*ref:***Dj**nPXS.****f*lA*Jt:ref
GetHuman1418784 did not yet indicate what Groupon should do to make this right.
I have an issue with Groupon too
How GetHuman1418784 fixed the problem
We are waiting for GetHuman1418784 to fix the problem and share the solution with the rest of us customers.
Follow this to see how it gets fixed
Do you have a customer issue as well?
We can help you get Groupon's attention and get better help faster. Tap below to get started.
Having Groupon issues too?
Get tips from pros & other customers, and get it handled faster:
For better results, write at least 100 characters
How would Groupon email you?
This email address isn't valid
Follow this issue
See how GetHuman1418784 fixes it.
This email address isn't valid

Groupon

Customer service issue
Reported by GetHuman1418784
Oct 26th, 2018 - 2 mons ago
I have an issue with Groupon too
Not resolved
Seen by 3 customers so far
Similar issue to 74847 others
0 customers following this
Follow this issue to see how it gets fixed
Items needed
Name on account
Email on account
Billing address
Timeline
GetHuman1418784 started working on this issue
Oct 26th 5:07pm