I had a round trip booked from Vancouver to Auckland (Departing Vancouver March...

GetHuman5313877's customer service issue with Flight Hub from September 2020

Help with my Flight Hub issue
First: share to improve GetHuman5313877's odds
Strength in numbers! Companies respond better when others are watching.
Before contacting them, items GetHuman5313877 may need:
Name on the ticket, Booking reference, Billing address, Email address on the account, and Frequent Flyer number (if applicable)
The issue in GetHuman5313877's own words
I had a round trip booked from Vancouver to Auckland (Departing Vancouver March **, ****, returning April **th, ****). I bought an Air New Zealand flight through Flighthub.*When COVID hit, I could see on the Air NZ website that they had cancelled all flights from Auckland to Vancouver for my return date, therefore my reservation really no longer existed, however i NEVER heard from Flight Hub about this.**Around March **th, knowing that I essentially only had a one way flight but still never hearing from flighthub I cancelled my trip knowing that if I didnt it may look like a no show at the airport for my departing flight.....**I am really upset that I paid a hefty cancellation fee for a trip that didnt exist any more and I would like a complete refund.**Flighthub booking number: ***-***-*****I paid $****.** and was refunded only $****.**.**I have tried, both at the time before my departure and throughout the last months to contact flighthub with no success.**I am extremely disappointed that I never received any correspondence that my return flight was cancelled and that i have wasted days trying to speak to someone at your company.*-----------Dear KLEIN **Good day **In regards to your booking, We have received your request to review charges that appears on your credit card .* *We have reviewed your request and unfortunately your request is not eligible for Credit card investigation**In regards to your refund process, Please note that up to ** March ( the day of requesting cancellation online ) your flights was ready to go and no airline notification for any flight cancellation or schedule change, We have received your approval to process refund according to fare rules and it had been process, *Unfortunately the Airline penalty can not be refunded *Please keep in mind that as per the airline travel advisory even if the flight got cancelled by them they are are not offering refund , only offering Future travel credit.* *For any further information do not hesitate to contact us ** *Kind regards*Nermine*Escalation Offline*-----------Prior to March ** on the news and AIr new zealand website (photos attached from news source dated March **, ****), they had posted that flights from Auckland to Vancouver were cancelled, this included my return date of April **th,*I was not notified of this. You can understand I cancelled my flight on March **th and I was supposed to fly from Vancouver to Auckland, NZ on March **th. There was NO reply calling FlightHub or Air Newzealand and I could see on the news that I had no return flight, so of course I was not going to go on a flight that I didnt have a return flight for.**I am extremely upset that I was never notified about this. I do expect to receive the cancellation fee returned to me, or atleast a $*** credit. I just called Air New Zealand and they cannot help me as I booked through Flighthub.**Could you please help me with this.**Thank you.*Ayla Klein Stimpson

GetHuman5313877 did not yet indicate what Flight Hub should do to make this right.

How GetHuman5313877 fixed the problem

We are waiting for GetHuman5313877 to fix the problem and share the solution with the rest of us customers.

Do you have a customer issue as well?
We can help you get Flight Hub's attention and get better help faster. Tap below to get started.
Having Flight Hub issues too?
Get tips from pros & other customers, and get it handled faster:
For better results, write at least 100 characters
This email address isn't valid

Flight Hub

Customer service issue
Reported by GetHuman5313877
Sep 29th, 2020 - 2 years ago
Not resolved
Seen by 32 customers so far
Similar issue to 468 others
0 customers following this

Timeline

GetHuman5313877 started working on this issue
Sep 29th, 2020 7:39pm
GetHuman5313877 indicated the issue is not fixed yet.
Sep 29th, 2020 11:59pm
GetHuman5313877 indicated the issue is not fixed yet.
Sep 29th, 2020 11:59pm
GetHuman5313877 indicated the issue is not fixed yet.
Sep 29th, 2020 11:59pm
GetHuman5313877 indicated the issue is not fixed yet.
Sep 29th, 2020 11:59pm
GetHuman5313877 indicated the issue is not fixed yet.
Sep 29th, 2020 11:59pm
GetHuman5313877 indicated the issue is not fixed yet.
Sep 29th, 2020 11:59pm
GetHuman5313877 indicated the issue is not fixed yet.
Sep 29th, 2020 11:59pm
GetHuman5313877 indicated the issue is not fixed yet.
Sep 30th, 2020 12:01am
GetHuman5313877 indicated the issue is not fixed yet.
Sep 30th, 2020 12:01am