Provided absolute proof of double charges and all charges after cancellation and NO RESPONSE FROM CHEGG, ED ROBERTS FROM CHEGG JUST KEEPS EMAILING ASKING IF THE ISSUE WAS FIXED. NO CUSTOMER SERVICE FROM THIS PERSON

GetHuman1020482's customer service issue with Chegg from August 2018

Help with my Chegg issue
The issue in GetHuman1020482's own words
have you stop charging my account for a service that was cancelled that you continue monthly to charge me for. ... THIS HAS TO STOP. ALL I GET ARE STUPID EMAILS ASKING IS ISSUE IS RESOLVED. HOW CAN IT BE RESOLVED WITH NO OTHER CORRESPONDENCE FROM ED ROBERTS. STOP charging me for a service we cancelled months ago. You double charged us for several months we cancelled and you are STILL CHARGING US. You need to stop this NOW. THIS ISSUE IS NOT FIXED and is to the point it is ridiculous that you just keep charging for a service which was cancelled. No I do not trust that CHEGG WILL MAKE THIS RIGHT. You have charged for months now after the cancellation and double charged for months prior. MAKE IT RIGHT ALREADY. HERE IS WHAT WAS SENT BACK IN MAY: We've refunded your credit card $*.** for your order DRTK*MYE. Please allow *-* business days to see the refund processed to your account.*Total amount refunded: $*.***Best,*The Chegg Team YOU ARE STILL CHARGING MY ACCOUNT EVERY MONTH PLEASE CORRECT YOUR RECORDS - You double billed both March and April yet I don't get a refund. Something is not correct and you should you into the matter. NOW I HAVE BEEN BILLED AND PAID MONTHLY SINCE THE CANCELLATION BUT ONLY CHARGED ONCE PER MONTH. SOMETHING IS WRONG AND YOU REALLY NEED TO FIX**THIS ISSUE IS NOT FIXED AS YOU CHARGED MY ACCOUNT AGAIN. WHY EMAIL ME AND ASKED IF IT IS FIXED WHEN YOU KNOW IT IS NOT FIXED.**This needs to stop NOW.**THIS ISSUE HAS BEEN ONGOING SINCE MAY WITHOUT RESOLUTION. SOMEONE FROM CUSTOMER SERVICE, YES CUSTOMER SERVICE NEEDS TO ADDRESS THIS ISSUE AND STOP CHARGING FOR A SERVICE THAT WAS CANCELLED.**sending me an email asking if the issue was resolved without any COMMUNICATION from anyone at CHEGG is really stupid. Of course the issue is NOT resolved as you still keep charging me monthly and this cancelled in MAY after you double charged me APRIL AND MAY. Now you have charged me JUNE, JULY AND AUGUST for a service NOT used and CANCELLED so how the DEVIL would it be resolved.**Should I go through the Better Business Bureau to get communication from your customer service.**NOTE I HAVE SENT YOU ABSOLUTE PROOF OF THE DOUBLE CHARGES, PLUS CANCELLATION EMAIL YOU SENT TO US AND YET YOU CONTINUED TO CHARGE. INCREDIBLE WHAT DO WE NEED TO DO TO GET YOU TO STOP CHARGING AFTER CANCELLATION NOT TO MENTION THE TWO MONTHS YOU DOUBLE CHARGED.
You have been provided via email all the information. Double charges and months you continued to charge after cancellation. Copy of the cancellation was also sent to you. This needs a resolution NOW.
STOP CHARGING MY CARD EVERY MONTH AND REFUND THE MONTHS SINCE CANCELLATION NOT TO MENTION THE TWO MONTHS WHERE YOU DOUBLE CHARGED MY CARD - APRIL AND MAY.
yes we have called but that was useless. STOP CHARGING MY CARD yes, sent absolute proof of double charges and charges for months after cancellation to ED ROBERTS of your staff plus the cancellation email from you to him and yet NOTHING has been done to resolve thisissue. * months double charged now May, June, July and August charged for a cancelled service. **.** times * needs refunded. * months double charged and * months charged after cancellation. Need action on this.**Reached out on your facebook page now and have sent an email to Skip per your comments but according to the BBB reviews this won't help and that is my next step.
I have an issue with Chegg too
How GetHuman1020482 fixed the problem
We are waiting for GetHuman1020482 to fix the problem and share the solution with the rest of us customers.
Please help with my Chegg issue
Do you have a customer issue as well?
We can help you get Chegg's attention and get better help faster. Tap below to get started.
Having Chegg issues too?
Get tips from pros & other customers, and get it handled faster:
For better results, write at least 100 characters
How would Chegg email you?
This email address isn't valid

Chegg

Monthly subscription
Customer service issue
Reported by GetHuman1020482
Aug 21st, 2018 - a mon ago
I have an issue with Chegg too
Fixed
Seen by 33 customers so far
Similar issue to 1183 others
0 customers following this
Items needed
Order number
Billing address
Email address on the account
Timeline
GetHuman1020482 started working on this issue
Aug 21st 8:48pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 21st 8:48pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 21st 8:49pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 21st 8:50pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 21st 8:51pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 21st 8:53pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 21st 8:55pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 21st 9:51pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 21st 9:54pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 21st 9:57pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 22nd 9:28pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 22nd 9:29pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 22nd 10:00pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 22nd 10:02pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 22nd 10:04pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 23rd 9:13pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 23rd 9:16pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 24th 9:09pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 24th 9:10pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 24th 9:13pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 24th 9:14pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 24th 9:50pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 24th 9:51pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 24th 9:52pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 24th 9:55pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 24th 9:56pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 25th 1:32am
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 25th 1:37am
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 25th 1:38am
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 25th 1:38am
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 25th 1:39am
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 25th 1:40am
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 25th 1:42am
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 25th 2:46pm
GetHuman1020482 indicated the issue is not fixed yet.
Aug 25th 2:47pm