where is the refund of this order cancelled from amazon side?**its taking longer as pro...

GetHuman3852193's Refund an Order issue with Amazon from October 2019

Help with my Amazon issue
First: share to improve GetHuman3852193's odds
Strength in numbers! Companies respond better when others are watching.
Before contacting them, items GetHuman3852193 may need:
Email address on the account, Order number, Name on the account, and Billing address
The issue in GetHuman3852193's own words
where is the refund of this order cancelled from amazon side?**its taking longer as promised...*why?**order ID *** -*******-********* *B**CSWMQZO *Men's Ajabu Black Casual Shoe, Size ** **Dear Customer,**We would like to apologize for the inconvenience faced to you.**This email is sent regarding your order from our Amazon store. The shipment against your order has been lost in transit by our logistics partners. **We would like to inform you that your refund will be initiated within **-** working hours.**Please note that as a seller, we can only approve a refund of your order. The refund shall get processed by Amazon as per their payment cycle. Generally, for a prepaid account, Amazon reverses the amount in your account. Kindly call Amazon on their toll-free number for all your refund related enquires.**Should you have any more queries or concern, please do write to us.**Thank you for your understanding and patience in this matter.**Regards,*Team GlobalDelivered.*****************************************

GetHuman3852193 did not yet indicate what Amazon should do to make this right.

How GetHuman3852193 fixed the problem

We are waiting for GetHuman3852193 to fix the problem and share the solution with the rest of us customers.

Do you have a customer issue as well?
We can help you get Amazon's attention and get better help faster. Tap below to get started.
Having Amazon issues too?
Get tips from pros & other customers, and get it handled faster:
For better results, write at least 100 characters
This email address isn't valid

Amazon

Refund an Order issue
Reported by GetHuman3852193
Oct 30th, 2019 - 2 years ago
Not resolved
Seen by 2 customers so far
Similar issue to 227952 others
0 customers following this

Timeline

GetHuman3852193 started working on this issue
Oct 30th, 2019 5:53am