Order No:******************Dispute Reason:*Material not as described*Status:*Dispute Fi...

GetHuman-renliu's Refund a Charge issue with AliExpress from January 2020

Help with my AliExpress issue
The issue in GetHuman-renliu's own words
Order No:******************Dispute Reason:*Material not as described*Status:*Dispute Finished *Refund SEK SEK ***.***Reminder:*You and the seller did not reach an agreement. The refund amount will be based on the previous solution.*AliExpress' Judgment*(AliExpress' Judgement Details)***Dear Sirs: This is attachment about my refund. I did not get refund. And I got information by Aliexpress self service is: Please contact your card bank with ARN. Refund Time is ****-**-**. But my local bank said that they did not get refund with the ARN number. What should I to do? Could you help me to verify this to my local bank, and make sure if the refund is already took at the bank or not??? Thank you very much. Looking forward to hearing from you soon. *Best regards*Ren Liu Nerli from Norway

GetHuman-renliu did not yet indicate what AliExpress should do to make this right.

How GetHuman-renliu fixed the problem
I didnt receive refund a charge issue with Aliexpress . And I contaced my local bank with the ARN number provided . But they said that there is not refund on my bank acount. I tried many times to contact customer service , but I could't get any help with self service.*I had the luckto find GetHuman by Google. I sent message yesterday evening, got respose in less ** hours. Aliexpress has verifeid my refund to my local bank and the refund is still hold by them.*I am very gratified with the great help by GetHuman.
Do you have a customer issue as well?
We can help you get AliExpress's attention and get better help faster. Tap below to get started.
Having AliExpress issues too?
Get tips from pros & other customers, and get it handled faster:
For better results, write at least 100 characters
This email address isn't valid

AliExpress

Refund a Charge issue
Reported by GetHuman-renliu
Jan 15th, 2020 - a year ago
Fixed
GetHuman-renliu shared how to fix
Seen by 28 customers so far
Similar issue to 15874 others
0 customers following this
Items needed
Name on the account
Address on the account
Order number
Email address

Timeline

GetHuman-renliu started working on this issue
Jan 15th, 2020 8:30pm
GetHuman-renliu confirmed the issue is fixed. Hooray!
Jan 16th, 2020 8:40pm
GetHuman-renliu confirmed the issue is fixed. Hooray!
Jan 16th, 2020 8:43pm
GetHuman-renliu confirmed the issue is fixed. Hooray!
Jan 16th, 2020 8:46pm
GetHuman-renliu indicated the issue is not fixed yet.
Jan 16th, 2020 8:48pm
GetHuman-renliu confirmed the issue is fixed. Hooray!
Jan 16th, 2020 9:02pm
GetHuman-renliu confirmed the issue is fixed. Hooray!
Jan 17th, 2020 7:41pm